WZORY UDOSTĘPNIAM JEDYNIE ZAPRZYJAŹNIONYM OSOBOM Z BLOGOSFERY!

poniedziałek, 4 listopada 2013

Małe zakupy.

Witam. 
Dziś kilka zdań o ostatnich zakupach. 
Kilka dni temu skoczyłam po do pasmanterii po kilka brakujących mulin. Ale jak to zwykle u mnie bywa podczas wizyty w pasmanterii nie mogłam się powstrzymać i tym razem padło na kanwę DMC 14ct. Ale z zakupu jestem bardzo zadowolona, bo dobra Pani w sklepie sprzedała mi troszkę taniej :) 
Dokupiłam też na wypróbowanie szpatułki DMC. Ciekawa jestem, czy się sprawdzą, bo jeszcze nigdy nie używałam. Zastanawiam się też nad kupnem tekturek, żeby zrobić bobinki. Bo planuję zmienić sposób przechowywania mulin. A jak szpatułki i bobinki sprawdzają się u Was?

5 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy takich szpatułek, fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpatułek nie używałam, a bobinki robię sama i bardzo sobie chwalę ten sposób przechowywania muliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować bobinki, bo dużo osób to chwali :)

      Usuń
  3. Bobinki super sprawa! Polecam! Ja zapisuję numery na tekturkach, mój synek niestety tez :/ A kanwa DMC 14 to świetny wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do mnie idą tekturki na bobinki, zamówiłam dzisiaj na Coricamo :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.