WZORY UDOSTĘPNIAM JEDYNIE ZAPRZYJAŹNIONYM OSOBOM Z BLOGOSFERY!

sobota, 21 stycznia 2017

Szymuś

Przedstawiam Wam mój największy skarb oraz "sprawcę" mojej blogowej nieobecności.


Szymuś niedawno skończył trzy miesiące, rośnie jak na drożdżach i ma się bardzo dobrze.
Całą ciąże przeleżałam i nie powiem, że był to łatwy dla mnie okres. Ale na szczęście miałam wielu wspaniałych ludzi wokół siebie, którzy mnie wspierali i pomagali jak się tylko dało.

Blogowe ciocie też o mnie myślały i wysłały Szymusiowi prezenty na powitanie wśród nas :)
Od cioci Ani, dobrze Wam znanej z bloga Kreatywna Jacewiczówka, Szymuś dostał ręczniczek z imieniem, "szmatkę" do chrupania :) i cudną karteczkę.



I od cioci Dorotki, z bloga Robótki, kuchnia i takie inne... dostał słodziutką karteczkę.


Dziękuję dziewczyny za prezenty w imieniu mojego synka :)

A hafciarsko u mnie niewiele się działo. Starał się haftować 30 min dziennie, ale w pozycji leżącej jest to bardzo trudne. W kolejnych postach przedstawię, co udało mi się w tym czasie stworzyć.
Buziaczki i miłego dnia, a ja lecę bo maluszek się właśnie obudził :)

38 komentarzy:

  1. Gratuluję 😊 niech maluszek zdrowo się chowa. Też miałam stresującą ciążę. Ładne prezenty Twój synek dostał

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Szymuś jest wspaniały, niech zdrowo rośnie :)
    Śliczne upominki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Maluch jest uroczy, niech Ci się dobrze chowa:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też gratuluję tego małego slodziaka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:-) Szymuś słodziutki, niech się zdrowo chowa.Upominki bardzo ładne,ale znamy autorki, więc nie dziwi nic ;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu! Cudowna wiadomość. Ogromne gratulacje! Bardzo się cieszę na taką wspaniałą nowinę :) Zdrówka dla pięknego Synka! I sił dużo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki malec, niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji urodzin synka! Oby się dobrze i zdrowo chował i dawał mamie czasem czas na realizację pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czułam pismo nosem:) Gratuluję kochana:) Wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluś... jak on wyrósł! W porównaniu do zdjęcia, które dostałam to już "kawał chłopa":) Niech dalej rośnie zdrowo!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak! Gratulacje, oby rósł zdrowo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wiadomość, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!! Niech Maluszek zdrowo się chowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu, jak pięknie rośnie ten Twój Szymuś. Pokazałam zdjęcie swojej rodzince, był jednogłośny okrzyk - jaki śliczny :), a ja dodam, ze ma piękne oczy. Oj, będą się dziewczyny w nich kochały :)
    Buziaczki dla Ciebie i Szymusia od cioci Dorotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wspaniałego synka! Jest przesłodki:) Niech zdrowo rośnie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, synuś jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Szymuś jest uroczy, i na pewno potrzebuje dużo uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Synek przesłodki. Piękne prezety dostał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szymulku, jesteś słodziakiem, rośnij zdrowo i bądź grzeczny, by Mamusia mogła tu do nas czasem zaglądnąć.
    Elu, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja taka mało domyślna jestem i zastanawiałam się gdzie i dlaczego zniknęłaś. Gratuluję ślicznego synusia i życzę by rósł zdrowo. A tobie, byś znalazła czas na haft i bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna nowina, gratulacje, śliczny synuś :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje narodzin Synka! Niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje !!! :)) Przeeeslodki maluszek :))) Piekne prezenciki dostaliscie :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje:)!!! Bardzo się cieszę! Szymuś jest prześliczny i ma takie dojrzałe spojrzenie:) Życzę Wam dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny chłopczyk, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Również dołączam się do gratulacji :). A prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję ślicznego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo! Gratulacje! Zastanawiałam się co sie dzialo a tu prosze taki maluch. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymuś jest cudny!! Ogromnie gratuluje:-))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje Elu, piękny synus, niech zdrowo rośnie. Teskno było za Tobą, ale dobrze odgadłam powód nieobecnosci. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku jaki śliczny synuś! Gratulacje kolejny raz! Cieszę się, że do nas wracasz, może małymi kroczkami, ale jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szymuś! Witaj przystojniaku ^_^
    Gratuluję wspaniałego synka. Niech zdrowo rośnie i cieszy wasze serca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.