WZORY UDOSTĘPNIAM JEDYNIE ZAPRZYJAŹNIONYM OSOBOM Z BLOGOSFERY!

sobota, 21 stycznia 2017

Szymuś

Przedstawiam Wam mój największy skarb oraz "sprawcę" mojej blogowej nieobecności.


Szymuś niedawno skończył trzy miesiące, rośnie jak na drożdżach i ma się bardzo dobrze.
Całą ciąże przeleżałam i nie powiem, że był to łatwy dla mnie okres. Ale na szczęście miałam wielu wspaniałych ludzi wokół siebie, którzy mnie wspierali i pomagali jak się tylko dało.

Blogowe ciocie też o mnie myślały i wysłały Szymusiowi prezenty na powitanie wśród nas :)
Od cioci Ani, dobrze Wam znanej z bloga Kreatywna Jacewiczówka, Szymuś dostał ręczniczek z imieniem, "szmatkę" do chrupania :) i cudną karteczkę.



I od cioci Dorotki, z bloga Robótki, kuchnia i takie inne... dostał słodziutką karteczkę.


Dziękuję dziewczyny za prezenty w imieniu mojego synka :)

A hafciarsko u mnie niewiele się działo. Starał się haftować 30 min dziennie, ale w pozycji leżącej jest to bardzo trudne. W kolejnych postach przedstawię, co udało mi się w tym czasie stworzyć.
Buziaczki i miłego dnia, a ja lecę bo maluszek się właśnie obudził :)

39 komentarzy:

  1. Gratuluję 😊 niech maluszek zdrowo się chowa. Też miałam stresującą ciążę. Ładne prezenty Twój synek dostał

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Szymuś jest wspaniały, niech zdrowo rośnie :)
    Śliczne upominki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Maluch jest uroczy, niech Ci się dobrze chowa:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też gratuluję tego małego slodziaka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:-) Szymuś słodziutki, niech się zdrowo chowa.Upominki bardzo ładne,ale znamy autorki, więc nie dziwi nic ;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu! Cudowna wiadomość. Ogromne gratulacje! Bardzo się cieszę na taką wspaniałą nowinę :) Zdrówka dla pięknego Synka! I sił dużo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki malec, niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji urodzin synka! Oby się dobrze i zdrowo chował i dawał mamie czasem czas na realizację pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czułam pismo nosem:) Gratuluję kochana:) Wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluś... jak on wyrósł! W porównaniu do zdjęcia, które dostałam to już "kawał chłopa":) Niech dalej rośnie zdrowo!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak! Gratulacje, oby rósł zdrowo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wiadomość, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!! Niech Maluszek zdrowo się chowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu, jak pięknie rośnie ten Twój Szymuś. Pokazałam zdjęcie swojej rodzince, był jednogłośny okrzyk - jaki śliczny :), a ja dodam, ze ma piękne oczy. Oj, będą się dziewczyny w nich kochały :)
    Buziaczki dla Ciebie i Szymusia od cioci Dorotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wspaniałego synka! Jest przesłodki:) Niech zdrowo rośnie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, synuś jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Szymuś jest uroczy, i na pewno potrzebuje dużo uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Synek przesłodki. Piękne prezety dostał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymulku, jesteś słodziakiem, rośnij zdrowo i bądź grzeczny, by Mamusia mogła tu do nas czasem zaglądnąć.
    Elu, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja taka mało domyślna jestem i zastanawiałam się gdzie i dlaczego zniknęłaś. Gratuluję ślicznego synusia i życzę by rósł zdrowo. A tobie, byś znalazła czas na haft i bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna nowina, gratulacje, śliczny synuś :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje narodzin Synka! Niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje !!! :)) Przeeeslodki maluszek :))) Piekne prezenciki dostaliscie :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje:)!!! Bardzo się cieszę! Szymuś jest prześliczny i ma takie dojrzałe spojrzenie:) Życzę Wam dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny chłopczyk, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Również dołączam się do gratulacji :). A prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję ślicznego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo! Gratulacje! Zastanawiałam się co sie dzialo a tu prosze taki maluch. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szymuś jest cudny!! Ogromnie gratuluje:-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje Elu, piękny synus, niech zdrowo rośnie. Teskno było za Tobą, ale dobrze odgadłam powód nieobecnosci. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku jaki śliczny synuś! Gratulacje kolejny raz! Cieszę się, że do nas wracasz, może małymi kroczkami, ale jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...