WZORY UDOSTĘPNIAM JEDYNIE ZAPRZYJAŹNIONYM OSOBOM Z BLOGOSFERY!

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zimową porą.

Witam. Zima nie chce zawitać na Podkarpaciu, co bardzo mnie cieszy :) Można powiedzieć, że w tym roku pogoda nas rozpieszcza. I choć zdecydowanie wolę ciepło i słońce, to jednak zima ma swój urok. Świat pokryty grubą warstwą śniegu jest taki magiczny, tak samo jak czas zbliżających się powoli Świąt. Dzisiaj więc będzie w zimowym klimacie. 
"Zimową porą" to obraz wyszyty już dawno temu, jeszcze w czasach liceum. Haftowałam na kanwie 14 ct nićmi firmy Ariadna. Wzór był bardzo prosty więc wyszyłam go w dość krótkim czasie. W skład serii wchodzą jeszcze dwa podobne obrazy, ale mi zdecydowanie ten najbardziej przypadł do gustu.


Na dzisiaj to tyle, mało troszkę, ale jakoś nie mam ostatnio czasu ani weny do pisania :/ Niedługo coś więcej napiszę. Trzymajcie się ciepło :)

29 komentarzy:

  1. Haftująca licealistka...jesteś wyjątkowa,dzisiejsza młodzież mało garnie się do rekodzieła...a moze mi sie tylko tak wydaje...obrazek bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym co piszesz, młodzież niezbyt się garnie do rękodzieła. A szkoda.

      Usuń
    2. Oj, ja się nie zgodzę :) Ja już w podstawówce haftowałam serwetki i szyłam ubranka moim lalkom ;) Moje dzieci próbują na razie różnych technik, nadal szukają tej "swojej", a niedawno w ich szkole widziałam na przerwie dwie dziewczynki, na oko trzecioklasistki, robiące na drutach :)

      Usuń
    3. Super, że Twoje dzieci też tworzą :) A trzecioklasistki to zdolne dziewczynki, ja do tej pory trzymam się od drutów z daleka :)))))))) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepiękny obrazek!
    Dziś, idąc do pracy podziwiałam niebo w podobnych kolorach jak u Ciebie na obrazku :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie!
    A ja już chcę prawdziwej zimy. Lubię ten magiczny nastrój jaki wprowadza śnieg.
    Właśnie taki jak u Ciebie na obrazku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te wzory są piękne a ten wybrany przez Ciebie jest prześliczny - cudowny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, zimowy hafcik!:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Czasami takie najprostrze są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrząc na ten hafcik faktycznie chce mi się zimy, choć tak jak Ty bardzo lubię ciepło i słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I taką zimę poproszę :) Spokojną, uroczą i łagodną...

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent :) Miło się patrzy na Twoje obrazy :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ptaszki :) Pamiętam, że zawsze je najbardziej lubiłam z Twoich obrazów :)
    Ja niestety nie mam cierpliwości do tego typu rzeczy, cóż każdy ma inne talenty :)

    Piękne obrazy :)

    Dorotka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.